Sidor

tisdag, mars 3

Man har helt enkelt andre referensramar här nere

Började dagen med ett skönt pass med yoga följt av en halv timme rätt tufft styrkepass för överkropp och bål. Därefter var jag mer än lovligt trött. Nu känner jag mig verkligen så där härligt trött i kroppen, nu blir det ingen mer träning förrän i eftermiddag. Jag tänkte då försöka mig på en lugn joggingrunda. Jag kör med den lättaste gruppen så vet jag att det kommer att bli lugnt. Jag tänkte även låna upp en Comprex i eftermiddag igen och köra en omgång till, kanske till och med två en på eftermiddagen och en senare ikväll. Ikväll blir det nämligen väldigt lugnt. Ingen föreläsning utan jag kommer nog ta mig upp på rummet direkt efter middagen och kanske se på en film och sedan släcka och sova tidigt.

Lånade en Compex från Runners store. Har kört en omgång nu i kväll och tänkte försöka att hinna med ett par gånger till under dagen imorgon innan den ska lämnas tillbaka imorgon kväll. Man får bara låna den under ett dygn. Kanske går att låna den igen senare i veckan. Det vore nog bra. Har känt mig rätt trött i kroppen efter förmiddagens pass så jag har tagit det lugnt under dagen. Tog en rejäl tupplur på eftermiddagen, hur skönt som helst.

Slutade träningsdagen med löpning i form av långa intervaller. Kändes riktigt bra, benet kändes av lite under den sista intervallen, men då joggade/promenerade jag hemmåt.

Det är helt sjukt. Jag tycker idag att jag har tagit det rätt lugnt, känns som en soft dag, och ändå har jag hunnit med TRE pass…. Man får lite andra referensramar när man är här det är helt klart. Det här med träningsläger i Portugal slår allt jag hade kunnat drömma om, jag stortrivs här nere och med säkerhet kommer det att bli fler träningsläger nästa vår.

Kollade på kvällen på en medhavd film, rätt skön avkoppling på en härlig dag. Såg dock bara halva filmen då det sista halvan vägrade att visa sig. Men då kom jag å andra sidan att sova lite tidigare
zzzzzzzzzzzzzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Profillänk på Facebook

Carina Boréns Facebook-profil