Sidor

onsdag, juli 1

Hagaparken vid lunchtid

Härligt att ha så nära Hagaparken, hinner till och med ta en joggrunda på lunchen. Idag fick jag med mig en kollega ut när jag körde mitt lågpulspass. Johan passade på att lufta sig lite, han ska ju springa Midnattsloppet nu i augusti så det börjar ju bli dags för lite träning. Bilderna är från både dagens runda och förra veckans runda. Det var väldigt varm även idag så det var grymt svårt att hålla pulsen. Slutade med 142 i snitt, lite för mycket, men rundan var fin :-).

4 kommentarer:

  1. Hagaparken är fantastisk vacker att springa i. Vilken lyx :)

    SvaraRadera
  2. Avundsjuk!

    Vill också springa med dig på lunchen ;)

    Marie

    SvaraRadera
  3. Mia -> Ja det är lyxigt, perfekt med lite omväxling från jogging söder om stan.

    Marie -> Se till att bli kry så ska vi kuta på lunchen du och jag, hur mycket du vill!!!

    SvaraRadera
  4. Vi är också ett gäng på jobbet som springer i Hagaparken (snacka om naturresurs!!!) på luncherna. Tisdagar och torsdagar främst. Vi borde hooka upp nån gång.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Profillänk på Facebook

Carina Boréns Facebook-profil