Sidor

onsdag, juli 8

Så blev mängdveckan 27

En riktigt bra veckan med både mängd och fart. Tuffa intervaller, snabbdistans med Mia som piskare var rikigt tufft och så hela vägen ner till Järna två dagar senare. 84.6km blev det totalt den här veckan.

MåndagMorgon: Styrka
Genomfört
TisdagIntervaller 6*3minGenomfört, Efter en riktig tuff uppvärmning blev det intervaller i bra fart i aningen kuperad terräng.
OnsdagMiddag: 60 min lågpulspass
Genomfört, lågpulspass i Hagaparken på lunchen, fick sällskap av Johan idag. Trevligt.
TorsdagSnabbdistans 15-30 minSnabbdistans som bara f-n. Det var varmt närmare 30 grader när passet genomfördes. Tungt!!
FredagMorgon: StyrkaVila, lite känning i höger vrist/hälsena.
Lördag Hornstull - Järna 55kMitt första Ultrapass, helg underbart. 55.7km på 6 tim, 50 min
SöndagVilaVälbehövlig vila

6 kommentarer:

  1. Hur gick det med ryggsäcken? :)

    SvaraRadera
  2. Välbehövlig vila - och välförtjänad! :-)

    SvaraRadera
  3. Maria -> Ryggan kändes bra, kände mig lite ultra:-) när jag sprang med den.

    Fredrika -> Ja, H-J tog ut sin rätt. kände mig tung i benen även igår. Fast det gav mersmak...

    SvaraRadera
  4. Wow, vilket träningsskema, man bli ju pepp! Heja!

    SvaraRadera
  5. Heidi -> Jo, man försöker allt att hålla igång. Man har ju lite mål att jobba på.

    SvaraRadera
  6. Det var en kanonvecka! Och att få in både mängd, kvalite och styrka! Imponerande!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Profillänk på Facebook

Carina Boréns Facebook-profil