Sidor

torsdag, februari 3

Kortrunda med hämtbuff(é)

IMG_0496

Veckan har varit extremt stressig och träningen har fått stått tillbaka en del för jobbets räkning. Idag var det samma visa, kom hem rätt sent men kände att jag verkligen ville springa idag. Då jag ska upp till Sälen med jobbet i helgen för att konferensa och åka skidor och det troligen inte blir så mycket löpning då, så gav jag mig ut på en kortrunda. Fem kilometer blev det och på vägen hem så hämtade jag min Funbeat-buff som kommit med posten och så sprang jag förbi thai-kiosken och köpte med mig mat hem. Man FÅR faktiskt vara lite slö ibland!

Visst är buffen snygg!! Jag gillar färgerna.

Kvällens pass:
Distans:  5.11 km Tid: 31 min Tempo: 6.04 min/km Puls: 154 (184)

5 kommentarer:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Profillänk på Facebook

Carina Boréns Facebook-profil