Sidor

onsdag, februari 9

Märkligt pigga ben!!

Efter VO2max testet i måndags och tusingarna igår så var jag idag redo för att snorkka mig hem på rätt tunga ben. Men ack så fel jag hade, benen var mycket piggare än vad jag hade förväntat mig.

20110209-IMG_0541 Joggade iväg och lät kroppen och benen bestämma tempo och vad de ville springa. Första två gick på tok för snabbt, under 6-tempo, men jag brydde mig inte utan fortsatte låta kroppen avgöra. Jag kände mig superstark idag!! Jag hoppas att jag kommer att känna mig minst lika stark på snabbdistansen imorgon, det vore kul!!

Dagens pass:
Distans:
11,09 km
Tid: 01:09:17
Tempo: 6.15 min/km
Puls: inga bra värden då pulsen levde sitt eget liv, men någonstans mellan 150 och 160 tror jag den höll sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Profillänk på Facebook

Carina Boréns Facebook-profil