Sidor

torsdag, juni 17

2 * Linnéa

Jag har nästan inte tränat alls med IF Linnéa under hela våren. Det har varit så mycket annat, koncentrerat mig på långdistansträning och på programmet från Skogen. Just nu har jag inget program och jag har inte börjat följa programmet från Running Lidingö riktigt heller ännu. Detta innebär att jag är fri att göra precis vad jag vill och det har jag gjort.

Den här veckan har det till och med blivit två pass med klubben, eller nåja, i alla fall ett och ett halvt. I tisdags lyckades äntligen jag och kompisen Clara få till ett gemensam pass. Kan inte ens komma ihåg när det hände senast så det var riktigt kul. Vi gav oss ner till Zinken och minglade lite, sprang med ultragänget fram till trekantssjön och tog oss därefter vidare mot Vinterviken. En jättefin runda som blev nästan nio kilometer lugn löpning. Perfekt tisdagsnöje om du frågar mig!!

Det är ju kul som ni ser att träna med klubben. Foto: Jonas Sjöblom

Ikväll tog jag mig återigen till Zinken för lätt distans med efterföljande styrka. Superkul att träna med dom ju!! Måste göra det oftare! Vi sprang en kort runda innan styrkemomentet, en runda som faktiskt kändes rätt tung… undrar jag hur mycket blod jag egentligen har i kroppen, nåja, får troligtvis reda på det i morgon då jag lämnade prover igår. Superviktigt att det är ordning på värdena innan vi far iväg på träningslägret till Davos.

  Sträcka Tid Tempo Puls
Tisdag

9 km

67 min 7.27 min/km -
Torsdag

5.35 km

32:26 6.03 min/km 149 (170)

2 kommentarer:

  1. hoppas att dagens pass på blå leden går finfint! Vilket härligt löparväder ni har fått!

    SvaraRadera
  2. Det har gått finemang!! Saknade ditt sällskap dock!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Profillänk på Facebook

Carina Boréns Facebook-profil