Sidor

onsdag, juni 23

Imorgon vänder det

Som ni märker så har jag inte skrivit så mycket på sista tiden. Jag har heller inte läst så många bloggar. Jag kan inte riktigt svara på varför men jag känner inget sug efter varken det ena eller det andra.

Kanske beror på att jag tränat dåligt och känt mig allmänt trött och ur både fokus och form. Fick besked i måndags att mina järnvärden har gått ner igen. Ligger nu återigen på gränsen. Har misstänkt det och ätit lite extra järntabletter ett par veckor men ökar nu på dosen. Det är ju bara en vecka kvar till vi far iväg på träningsläger till Davos och då ska ju lagren av järn vara välfyllda. Hoppas på att en ökad dos fixar till det hela.

Just nu har jag en liten dipp men det går över. Från imorgon tänker jag ta mig i kragen och öka upp träningsmängden igen. Då blir det även mer liv här på bloggen.

7 kommentarer:

  1. Usch, besväras du också av sån skit? Jag har haft väldigt låga värden i perioder och misstänker att nivåerna börjat sjunka igen.. måste boka tid för att kolla upp!

    Trösten är ju att man känner sig grymt mycket snabbare/starkare/uthålligare när nivåerna väl är normala igen :)

    SvaraRadera
  2. Inget konstigt alls att dipen infinner sig nu. Det är ju inte speciellt längesedan du körde maran och det tar både fysiskt och psykiskt och har du dessutom låga järnvärden så gör ju inte det livet roligare.

    SvaraRadera
  3. Krya på dig och lycka till i Alperna. Du kommer vara kanon där nere
    Leif Å

    SvaraRadera
  4. Komplettera järntabletterna med jordgubbar så ska du se att du blir full av liv och kraft :)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Hoppas du får rätt på dina värden innan det är dags att fara till Davos! Det ska bli spännande att följa er där under er träningsvecka.

    SvaraRadera
  6. Fy vad tråkigt! Hur kommer det sig? Krya nu på dig!

    SvaraRadera
  7. Andrea -> Ja, jag hade dåliga värden hela hösten och fick ordning på det. Nu verkar det ha dippat igen. Nu äter jag järntabletter igen och hoppas på bloddopningseffekten till Davos :-).

    Ellinor -> Jag tycker bara att dippen kommer lite sent, det är ju snart tre veckor sedan maran. Men jag antar att man inte styr över sina dippar... bara att jobba sig igenom dom.

    Leif -> Tack! Jag har ju som sagt var dubblat dosen, hoppas på en riktigt rejäl effekt av det.

    Marie -> Jag missbrukar gubbarna!!! :-) Kram och ha riktigt kul i Trollhättan!

    Cecilia -> Ja, jag hoppas att det går relativt fort att få upp dem på bra nivåer. Annars kommer Davos-backarna bli rätt tunga! Men det går nog, fantastiskt kul ska det blir hur som!!

    Ingmarie -> Tack! Ja, det är lite trist att värdena gått ner igen, men jag antar att jag bara har mig själv att skylla. Har nog inte skött maten riktigt.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Profillänk på Facebook

Carina Boréns Facebook-profil