Sidor

fredag, juli 16

Far till Nynäshamn och tankar löparglädje

Idag sprang jag en riktigt kort runda. Lusten ville inte riktigt infinna sig. Tusen ursäkter att inte springa. Tiotusen anledningar att låta bli. Helt enkelt en sådan dag!!!

nike-354746-001-med Blev till sist ilsk och snörde på mig skorna strax före åtta, rygga på och så iväg till affären, måste ju i alla fall ge mig ut och lufta löparskorna. Tom rygga dit, nyttigheter som melon och chips(??!??!) som last på vägen hem.

Den här dagen, det här passet har inte ägt rum. Imorgon far jag till Nynäshamn för att tanka Swiss- och löpglädje tillsammans med Jan-Erik och intothwwild-Mary.

Tjo hopp!!!!

3 kommentarer:

  1. yay! Det blir kul! Jag har laddat för bad (i löparunderkläder)! Ses i morgon vid Gullmars. Jag kommer med 4:an!

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en underbar dag (och helg) och håller tummarna för att löplusten kommer tillbaks!

    SvaraRadera
  3. Mary -> Det blev kul!! Skönt med badet efteråt!

    Ingmarie -> Tack!! Det var en skön dag i Nynäshamn, det var tungt men kul :-). Att springa alltså, att umgås var bara kul!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Profillänk på Facebook

Carina Boréns Facebook-profil