Sidor

torsdag, april 22

100 dagar kvar

I dag är det en magisk dag!!! Nu börjar den verkliga nedräkningen mot Swiss Alpine. Exakt 100 dagar kvar till mitt livs stora äventyr. 100 dagar fyllda med härlig träning för att bli riktigt stark och uthållig. Jag ser mig själv springa över dessa fantastiska berg i den vackra miljön och jag är ett enda stort leende när jag tänker på det. Dessutom kommer jag att dela upplevelsen med mina ultravänner, två hela veckor kommer jag att vistas i den miljön. Tänker på det varje gång jag känner att jag har det lite tråkigt.

Åhhhhhh vad jag längtar!!

5 kommentarer:

  1. Åh det ser HELT UNDERBART ut och jag minns tillbaka när jag vandrade i närheten i höstas.. åh så vacker. Jag vill också, kanske nästa år.. Vad går ett sådant här spektakel på?

    SvaraRadera
  2. Det ser inte ut att vara så läskigt när det gäller stup - men det vet jag om 100 dagar :)

    Otroligt vackert - jag önskar dig klart väder och en skön temperatur när det är dags.

    SvaraRadera
  3. Verkligen underbart. Förstår att du längtar. Men tiden har ju en tendens att springa iväg, och snart är det dags!

    SvaraRadera
  4. Fasen man får gåshud längs hela kroppen om man tittar klippet i 1080, riktigt nice.

    /Gax-Staffan

    SvaraRadera
  5. Miranda -> Ja, visst ser det helt sjukt härligt ut!!! Världens vackraste lopp helt enkelt :-).

    Marie -> Hoppas också självklart på fantastiskt väder, men oavsett så kommer det att bli en fantastiskt upplevelse. Varje fiber av min kropp längtar dit!!

    Sofie -> Ja, det är ju redan gått tre dagar till.... och nu är det dags för massor med backträning! :-)

    Gax Staffan -> Ja eller hur!!!! Man kan titta på klippet hur många gånger som helst!! Ska bli sjukt roligt att uppleva :-)!!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Profillänk på Facebook

Carina Boréns Facebook-profil