Sidor

torsdag, april 1

Drar till Budapest

Har precis packat klart inför resan med ett gäng från IF Linnéa till Budapest och det känns väldigt bra. Regnet öser ner utanför fönstret och det ligger fortfarande snö här och var. I Budapest ser jag fram mot löpning i härligt kuperad terräng i och kring staden och på ön där jag och Fredrika ska bo.

Jag ska dit och må så gott som jag bara kan, vila upp mig, träna bra, ta hand om kroppen, ge den massor med bra näring och energi och komma tillbaka på söndag superladdad inför nästa helgs superutmaning, TEC.

5 kommentarer:

  1. Åh vad härligt
    jag var i budapest för två år sen. Margaretaön är helt underbart vacker och det finns en slinga som går längs vattnet runt hela ön som är bra att springa på.
    Sen måste ni gå på marsipanmuseet och se alla fantastiska konstverk de gjort i marsipan! Och ett av badhusen måste ni besöka.. och operan.. och .. och.. det finns så mycket att göra.
    men ni ska förstås springa mest :)

    ha en underbar helg och glad påsk. KRAM

    SvaraRadera
  2. Jag stannar här hemma och tar hand om regnet - så kan ta du hand om solen i Budapest, det blir bra det :)

    SvaraRadera
  3. Glad påsk och ha riktigt skoj på träningslägret!

    SvaraRadera
  4. Jossan -> Ön var helt fantastisk och kullarna!!!

    Marie -> Jag tog väl hand om solen ;-)

    Ellinor -> Tack, vi hade det fantastiskt!!! Hoppas din påsk också var bra!

    Ingmarie -> Tack, resan var riktigt bra!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Profillänk på Facebook

Carina Boréns Facebook-profil