Sidor

söndag, april 18

Lördagsmys på Lidingö

Ville springa lite terräng i lördags och fick med mig underbara Marie ut till Lidingö. Jag kan ju nämna att hon inte var speciellt svårövertalad då just Lidingöloppets bana tillhör hennes favoriter.

Det blev en riktigt skön dag ute på ön, första gången för mig som jag springer den banan och det var en klart positiv bekantskap. En fantastiskt fin bana så jag förstår Maries kärlek till den.

Det blev en mycket lugn och skön tur därute. Det bästa med att springa lugnt och sakta är att man får umgås desto längre!! Jag tror vi pratade mer eller mindre under alla de nästan fem timmar vi var ute, riktigt mysigt var det.

20100417-DSCN0708 Det var full med vackra blåsippor ute på ön, våren är här!!

Det kändes riktigt bra i kroppen, jag kände mig urstark, fick i och för sig lite ont i högerknät vid 15 km men det klingade sen av under passet för att nästan försvinna helt. 33 kilometer blev det, ett bra långpass så här tre veckor innan Lidingö Ultra.

Lördagsmyset fortsatte sedan med födelsedagsfest hemma hos fina söta Kristina. Liselott Guest, Bernt Hedlund, Kristina Paltén och jag. Foto Lisse.

5 kommentarer:

  1. Hur kändes backarna? Jag börjar bli lite nervös inför dem, har kört alldeles för lite backträning.

    SvaraRadera
  2. Åh det låter som ett härligt pass!
    Nu är våren här!!!

    SvaraRadera
  3. Lisette -> Tja, vi gick ju upp för de flesta backarna i helgen då jag inte riktigt var redo backlöpning. Men annars så var backarna fina, ser fram mot att få jogga upp för dem om ett par veckor... (ja, nån av dem i alla fall;-). Det ska bli kul att träffa dig!!


    Jossan -> Japp, våren är här minsann!!! I love!!!

    Marie -> Me too!!! Supermysigt var det!

    SvaraRadera
  4. Det ska bli superkul att träffa dig med! =)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Profillänk på Facebook

Carina Boréns Facebook-profil