Sidor

fredag, december 25

Julhelgen

Julhelgen hemma i Enköping har faktiskt innehållt två bra löppass. Väldigt trevligt att jogga lite i annan miljö, se lite nytt även fast det är min gamla barndomsstad så känns det ändå lite nytt att springa där.

Julafton skulle firas hemma hos min äldre syster och vi skulle inte vara där förrän klockan två så jag hann med ett långpass på 15k under förmiddagen. Passet kändes fantastiskt bra, jag snittade på 6.30 utan större ansträngning på tungt underlag så jag är väldigt nöjd med det passet.

Även på juldagen så gav jag mig iväg ut på förmiddagen för att jogga en runda. Även det här passet kändes riktigt bra och jag snittade på runt 6.23, bra tempo i snömodden.

skattjaktPå kvällen så gjorde jag och min syster något riktigt skoj. Vi gav oss ut på kvällen i snöyran för att leta skatter, Geochaching. Jag har läst lite om det tidigare en aldrig själv varit ute och letat. Vi lyckades hitta två stycken gömmor och gick bet på två. Den ena vi misslyckades med tog vi på morgonen istället.

 

Helt enkelt en bra julträningshelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Profillänk på Facebook

Carina Boréns Facebook-profil