Sidor

fredag, december 17

2000 passerade

Fredag eftermiddag innebär allt som oftast att jag joggar hem från jobbet med Marie, lyxfredagar!! Förutom att det var ett väldigt trevligt pass så var det också ett väldigt jobbigt pass. Tunga ben från start och moddigt som bara den på vägarna. Det blev med andra ord ett pass i ett mycket moderat tempo idag. Precis vad jag behövde efter en tuff vecka!

20101217-P1000563
 Jag är glad att Marie “lurade” med mig runt Årstaviken på hemjoggen för
annars hade jag missat att springa på den här vackra vägen!!

När jag kom hem nu och tankade över passet så inser jag att jag nu under passet idag har passerat 2000 kilometer under 2010. Kanske läge att fira lite, tror jag firar det med ett EXTRA långt långpass på söndag!

Dagens pass i siffror:
Distans: 15 km
Tempo:  7.20 min/km
Tid:      01:50:53
Puls:     140 bpm i snitt

8 kommentarer:

  1. härligt. du är så bra carina, hoppas du förstår det! :)

    SvaraRadera
  2. ja, gudars så bra du är! Bäst!

    SvaraRadera
  3. Wow häftigt nu måste jag ju göra detsamma nästa år eller hur =)

    SvaraRadera
  4. grattis till dessa snygga siffror!

    SvaraRadera
  5. Grattis! Såklart du ska fira med extralångt långpass! Om kroppen vill. Ett bubbelbad är inte heller fel. :-)

    SvaraRadera
  6. Träningsglädje -> Oj, tack!! Jag jobbar på det :)

    Mary -> Men nu blir jag nästan generad!! Tack!

    Andréa -> Tack! och året är inte slut ännu :)

    Jesper -> Japp, det måste du ;)

    Marie -> Tack!!

    Cecilia -> Ja visst är de snygga, nästan så man ska lägga ner löpningen nu resten av året :), ähh, skoja bara ;)

    Ingmarie -> Tack! Jag kanske kör en kombi, först ett jättelångt långpass, SEN ett bubbelbad. Ja, så får det nog bli :)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Profillänk på Facebook

Carina Boréns Facebook-profil