Sidor

fredag, januari 28

Ut med dig…

Jag har haft två härliga dygn med sällskap av Madde från Östersund. Jag gillar att få besök av henne då det alltid blir mycket skratt och sköna diskussioner. I onsdags fick jag ju även sällskap ut på min distansrunda, trevligt värre!!

Igår när jag kom hem sent efter en galet stressig dag och jag visste att jag hade Madde hemma så var det väldigt nära att jag tänkte ställa in passet. Jag hade rätt dåligt med energi i kroppen och så lockade det mycket mer att sätta sig vid middagsbordet och snacka en massa i stället.

MEN då sa Madde!!

Ut med dig…

Så säger en riktig kompis!!

Inte nog med det, medans jag gav mig ut och sprang min snabbdistans så fixade Madde middag!! Lyxigt värre!!

Jag kortade dock ner passet lite på grund av en bullrig mage. Två kilometer kortade jag ner det, det blev totalt åtta kilometer inklusive fem kilometer snabbdistans istället för planerade sex.

Gårdagens pass:
Tid Sträcka Tempo Puls Beskrivning
07:22 1,14 km 06:28 min/km 153 (203??) Uppvärmning
28:49 5,02 km 05:44 min/km 153 (175) Snabbdistans
13:34 2,00 km 06:47 min/km 150 (168) Nedvärmning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Profillänk på Facebook

Carina Boréns Facebook-profil