Sidor

söndag, november 22

Träning vecka 47

Ännu en bra träningsvecka, på helgen lyckades jag klämma in inte mindre än två långpass vilket känns helt i linje med min planering.
Måndag Klättring Klättring på Karbin, gick bra, körde mycket 5c.
Tisdag Löpekonomi Lunchpass i Hagaparken. Kändes tungt idag men det gick ändå ganska fort ändå. 9.7 km
Onsdag Vila Vilade inför lakattestet imorgon
Torsdag Laktattest
Laktattest hos Skogen, de indikationer jag fick var väldigt positiva men jag har inte fått siffrorna ännu, Ska till Skogen på måndag för att diskutera träningsupplägg.
Fredag Vila
Lördag Långpass Genomfört, 24km långpass med Staffan och Peter, mycket terräng, precis vad jag behöver
Söndag Långpass inkl. TSM träning Backpass med TSM. Förlängde passet till 20km med Marie och Roger. Kändes tungt men det gick :-)

Totalt vecka 44 (löpning)

Sträcka Tid Snittempo
59,79 km 6h 49min 6.50 min/km

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Profillänk på Facebook

Carina Boréns Facebook-profil