Sidor

måndag, november 16

Sammanfattning av vecka 45 och 46

Det här är två veckor med både mycket och lite träning, bland annat så det blev det ju väldigt många mil i Ulricehamn och veckan efter blev lite av en mellanvecka med mycket vila och massor med jobb.
Vecka 45
Måndag Klättring Två timmars klättring på Karbin
Tisdag Långa intervaller Långa kuperade intervaller i Tanto med IF Linnéa. Intervallerna var mellan 800 och 1600 meter.
10.43km 6.49min/km
Onsdag
Torsdag
Fredag
Vila Vila inför helgens bravader
Lördag Långpass
KUL-helg
Åsundenleden i Ulricehamn, ett härligt långpass i fantastisk miljö. Näst längsta jag sprungit. Hornstull-Järna är det längsta och som god trea ligger Stockholm Marathon.
47,3 km
Söndag Långpass nr2 Sjuhäradsleden mellan Dalsjöfors och Ulricehamn
36.45 km
Vecka 46
Måndag Klättring Klättring på Karbin, blev en kortare session idag.
Tisdag
Onsdag
Torsdag
Vila och massor med jobb Behövlig vila efter nästan nio mil under helgen.
Fredag Distanspass fri fart Sprang Årstaviken runt i mörkret.
10.08km 6.09 min/km
Lördag Långpass i Hellas Ett superhärligt långpass i Hellas, sprang helt på känsla och bara mös i terrängen.
20,07 km 7.59 min/km
Söndag Poseträning Pose-klinik med Markus Stålbom ute på Bosön.

Totaler (löpning)

Vecka Sträcka Tid Snittempo
45 93km 11.47 tim 7,36 min/km
46 30km 3.40 tim 7.19 min/km

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Profillänk på Facebook

Carina Boréns Facebook-profil