Sidor

söndag, oktober 4

Träning vecka 40

Genombrott!!! Mitt första fartpass på väldigt länge, om man bortser från de taffliga försök till tävling jag har försökt mig på under hösten. Fredagens pass kändes väldigt bra. Inom kort kommer jag också att få mitt nya program från Skogen. Det ska bli väldigt spännande och jag ser fram mot att börja köra på seriöst nu.

MåndagTransportlöpning hem från jobbetGenomfört, joggade hem från jobbet, kändes riktigt bra, ska försöka få in transportlöpning lite då och då. Tips om transportlöpning
TisdagIF Linnéa, VattenlöpningGenomfört, nytt inslag i min träning, initierat av Fredrika, men det kommer att återupprepas. Riktigt skoj och bra alternativträning.
OnsdagLaktattest
Klättring
Genomfört, test hos Skogen
Ingen klättring, Ingela fick förhinder
TorsdagLöpning, kvalitetVilade idag
FredagVilaLöpekonomiträning, körde löpning i ökade pulszoner, kändes bra, härligt med fart!!!
Lördag Kort snabbdistans eller klättringKlättrade på Karbin med Ingela. Mängdade, blev nog runt 15 rep
SöndagLångpass SUM-bananGenomfört delvis. Ingen promenad ingen SUM-bana men väl ett varv på Hällas milspår. tillsammans med jogg dit och hem blev det nästa 20km. Rätt ok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Profillänk på Facebook

Carina Boréns Facebook-profil