Sidor

torsdag, oktober 8

Träningsvärken flyttade nog på sig en aning

Har ju haft grym träningsvärk sedan fartleken i tisdags och det bästa botet mot träningsvärk brukar ju vara att träna lite mer.

Det gjorde jag igår kväll. Jag tror också att det funkade att den träningsvärk jag hade har blivit lite bättre. men vad jag är fullkomligt övertygad om är att jag nu kommer få träningsvärk på en massa nya ställen. Härligt eller hur!! Det är ju tecken på att träningen verkligen har givit resultat eller?


Igår var det som sagt träning på Zinken. Daniel hade satt ihop ett superroligt pass med med en massa nyttiga övningar, löpskolning, löpteknik och styrka stod på schemat. Det var allt från att hoppa på ett ben, till indianhopp, spurter, startträning, armhävningar, tåhäv och sist men inte minst så utmanade vi varandra på plankan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Profillänk på Facebook

Carina Boréns Facebook-profil