Sidor

måndag, mars 15

Vecka 10 - sammanfattning

Den här veckan var extremt lätt att sammanfatta. I början av veckan låg jag lågt med träning för att vara superpigg på lördagens lopp. I mitten av veckan blev jag sjuk, inget allvarligt, men en tillräckligt kraftig förkylning som gjorde att jag fick ställa in Skövde. Tog två riktigt långa promenadpass både lördag och söndag istället.

Dag Beskrivning Distans(km) Tid (min) Tempo
(min/km)
Puls
Måndag Vila        
Tisdag Yoga        
Onsdag Vattenlöpning        
Torsdag Lätt jogg        
Fredag Yoga        
Lördag Skövde
Powerwalk

16,27

160

9.53

120 (161)
Söndag Vila
Promenad/jogg

24.15

204

8,29

132 (152)
Totalt   40,42 364    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Profillänk på Facebook

Carina Boréns Facebook-profil