Sidor

måndag, februari 1

Vecka 4

En vecka med både bra och dåligt. Det som börjar bli lite jobbigt nu är att försöka upprätthålla en bra träning när kylan, vädret och underlaget motarbetar en mest hela tiden. Men så här blev veckan till sist i alla fall. Förutom den träning nämnd nedan så har jag också kört en del rehab och styrka.

Dag Beskrivning Distans(km) Tid (min) Tempo
(min/km)
Puls
Måndag Vila
Tisdag Intervaller 6*1000 11,02 67 6.07 155 (177)
Onsdag Långpass 7,9 64 8,06 147 (179)
Torsdag
Fredag
Lördag Skidåkning 18,1 132 7,18 151(179)
Söndag TSM-Långpass 16,28 119 7,18 140 (165)
Totalt 53,3 427

6 kommentarer:

  1. Jag ser det bra, var är det dåliga? ;)

    KRAM på dig du är bäst!!!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det ser ut som en bra vecka Carina!
    Snart försvinner snön så vi kan ut och långpassa massa :)

    SvaraRadera
  3. Freddy -> Det dåliga är det som jag inte kunde skriva;-). Tack o kram!

    Jossan -> Japp, snart måste vi ut och köra en långpanna ihop så vi får prata lite!!

    SvaraRadera
  4. Jag tycker att du är duktig som får till pass efter pass oavsett väder. Ett missat pass ibland kan oxå vara ett bra pass - glöm inte det.

    SvaraRadera
  5. oj, vilka skidpass (bland alla andra) du får till. då förstår jag ännu bättre din kommentar hos mig om muskeltillväxten!

    SvaraRadera
  6. Marie -> Tack! Jag vet att ett missat pass inte är hela världen om det inte blir någon vana, fast min hjärna vill inte riktigt fatta det, jag jobbar med det!! Försöker tänka om liksom.

    Cecilia -> Ja, jag försöker att köra ett redigt pass på skidor varje vecka så länga vi har en sån här härlig vinter. Det är verkligen jättekul!!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Profillänk på Facebook

Carina Boréns Facebook-profil